מצלמות אבטחה – על כל שאלה תשובה

  • ראשי
  • /
  • מצלמות אבטחה – על כל שאלה תשובה

יש סיבות רבות ומגוונות למה כדאי להתקין מצלמות אבטחה, ולכן הדרישה להתקנת מצלמות אבטחה גוברת מיום ליום. אם גם אתם מעוניינים להתקין מצלמת אבטחה, יש לכם ודאי הרבה שאלות. כדי לענות על השאלות כינסנו את המומחים של “מצלמות אבטחה” שיתנו תשובה לכל שאלה.

“מצלמות אבטחה” פועלת בתחום מצלמות האבטחה כבר למעלה משני עשורים. החברה מציעה שירותי התקנת מצלמות לכל המגזרים, למגזר הפרטי, למגזר העסקי וגם למגזר הציבורי. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ על צוות העובדים שלנו, על השירות המקצועי, על הידע, על הניסיון, על האדיבות ועל המחירים האטרקטיביים. בואו גם אתם והצטרפו אליהם.

אתם שואלים – המומחים של “מצלמות אבטחה” עונים!

 

שאלה: למה כדאי להתקין מצלמת אבטחה בבניין?

תשובה: מצלמות אבטחה בבניין יגנו עליכם ויעניקו לכם שקט נפשי. הם ימנעו פריצות וונדליזם בבניין, הם יאפשרו לטפל ולחקור בעיות בגינה או בחניון כמו תאונה באחד הרכבים,  גנבת רכבים, שבירה של מחסום ועוד.

מצלמות אבטחה יאפשרו לכם לפקח על כל מי שנכנס לבניין ולמנוע כניסה של אנשים זרים ובלתי רצויים.

המצלמות יתעדו את הפעולות של העובדים השונים בבניין, הם יוודאו כי המנקה או הגנן הגיעו בזמן ויאפשרו לעקוב אחרי העבודה שלהם.

מצלמות אבטחה ימנעו גניבה והוצאה של דברי דואר מתוך תיבות הדואר של הדיירים ועוד.

 

שאלה: האם מצלמות אבטחה משביחות את ערך הנכס?

תשובה: נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי בבניינים שהותקנו בהם מצלמות אבטחה מחיר הנכסים היה גבוה יותר מאשר בבניינים לא מוגנים.

 

שאלה: האם ותר להתקין מצלמות אבטחה בבניין המשותף?

תשובה: החוק קובע את המקומות שבהם מותר להתקין מצלמות. בכל מקום שאינו פוגע בפרטיות של הדיירים ואינו גורם להם לאי נעימות אפשר להתקין מצלמות. כדי להתקין מצלמות יש צורך בהסכמה של רוב הדיירים בבניין וחובה להודיע בשלטים ברורים ובולטים כי בשטח הזה מותקנות מצלמות.

 

שאלה: היכן מקול להתקין מצלמות בבניינים המשותפים?

תשובה: המקומות הנפוצים שבהם מתקינים מצלמות אבטחה הם לובי הבניין, בנקודת הכניסה והיציאה מהמעלית, חל איסור להתקין מצלמה בתוך המעלית, באזור תיבות הדואר,  בחדרי האשפה, במחסנים ובחדרי התשתיות, במתחם החניה ובגינה המשותפת.

 

שאלה: מהו הזמן הממוצע להתקנת מצלמות אבטחה?

תשובה: הזמן הנדרש להתקנת מצלמות אבטחה שונה מהתקנה להתקנה והוא תלוי בגודל המתחם ובצרכי האבטחה. כל שהבניין גדול יותר, כך נדרשת התקנה של מצלמות רבות יותר שיכסו טווחים גדולים. כדי לקבל מושג נאמר שהתקנת מצלמה בבניין קטן לוקחת בממוצע בין ארבע לשש שעות.

 

שאלה: למי מתאימה התקנה של מצלמות אבטחה?

תשובה: התקנת מצלמות אבטחה מתאימה לכל מי שרוצה להגן על ביטחונו האישי ועל רכושו החל מבעל בית פרטי, מדיירים בבניין משותף, מבעל עסק או אימא אשר חוששת להשאיר את הילדים הקטנים בידי מטפלת ורוצה לעקוב אחרי ההתנהגות שלה או גם בבתים של אנשים מבוגרים הנעזרים במטפל סיעודי וילדיהם מעוניינים לוודא כי ההורה הזקן מקבל את הטיפול הטוב ביותר.

 

שאלה: מה המחיר של צלמות אבטחה?

תשובה: טווח המחירים של מצלמות האבטחה הוא דינמי ומשתנה בין הסוגים השונים של המצלמות. המחיר תלוי במספר המצלמות שאותן מעוניין הלקוח להתקין, באיכות המצלמות, בסוג מערכת ההקלטה, באיכות ההקלטה הנדרשת, בסוג התקשורת, בכמות הערוצים,  בתנאי השטח ועוד. באופן עקרוני, המחיר ההתחלתי של התקנת מערכת אבטחה מתחיל בכמה אלפי שקלים בודדים ויכול להגיע גם לעשרת אלפי שקלים ולפעמים גם ליותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

מהתחום