מערכת אבטחה לבית

  • ראשי
  • /
  • מערכת אבטחה לבית

לכל אחד מאתנו יש את הרצון הטבעי להגן על הבית שלנו, על בני המשפחה ועל הרכוש, ולכן אנחנו משקיעים בדלתות ממוגנות, בסורגים ובמנעולים חדשים ומתקדמים, אך ברוב הפעמים זה לא מספיק. רק התקנה של מצלמות אבטחה בבית תעניק לכם את מרב ההגנה והביטחון.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במקרי הפריצה והשוד לבתים. הפריצות הפכו למכת מדינה שגם המשטרה לא מצליחה להתמודד אתה, לכן חשוב להתקין מצלמות אבטחה שיעניקו לכם את מעטפת המיגון הנדרשת, ירתיעו פורצים וגנבים, יסייעו לאתר את הפורצים במקרה של פריצה ויאפשרו לכם לדעת את כל מה שמתרחש אצלכם בבית, גם כשאתם לא נמצאים בו.

מצלמות האבטחה יעניקו לכם גם שקט נפשי כאשר אתם משאירים את הילדים הקטנים בידיים של מטפלת זרה. באמצעות המצלמה תוכלו לעקוב אחרי אופי הטיפול של המטפלת, אחרי ההתנהגות שלה ולוודא כי השארתם את הילדים בידיים חמות ואוהבות.

כדי למצות את מרב ההגנה ממערכת האבטחה לבית חשוב לבחור חברה מיומנת ובעלת ניסיון. לא כל מצלמה תיתן לכם את מלוא ההגנה ולא כל מצלמה מתאימה לכל חלל. אנו בחברת “ישראל ישראלי” צברנו ניסיון רב בתחום נדע לייעץ בבחירת המצלמה המתאימה ואיך להתקין נכון.

 מחפשים מצלמת אבטחה לבית, הגעתם אל הכתובת הנכונה. צרו קשר, אנו מיד מגיעים, שמחים לעזור!

 

איך לבחור נכון מצלמת אבטחה לבית –  באדיבות חברת “ישראל ישראלי”

כאשר אתם רוכשים מצלמת אבטחה, חשוב לרכוש מצלמה איכותית המיוצרת בחברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום. אנו בחברת “ישראל ישראלי” מציעים סוגים שונים של מצלמות כמו מצלמו ממונעות, מצלמות נייחות, מצלמות גלויות, מצלמות נסתרות, מצלמות אנטי ונדל, מצלמות המחוברות לרשת האינטרנט עוד.

כל לקוח שיפנה אלינו, לחברת “ישראל ישראלי”, ימצא את סוג המצלמות המתאים לו. אנחנו, כמובן, נשמח לעזור ולייעץ בבחירת המצלמה המתאימה.

את המצלמה הנכונה יש לבחור בהתאם לרמת התאורה באזור שאותו רוצים לצלם. אם אתם רוצים להתקין את המצלמה באזור עם תאורה בהירה במשך כל שעות היממה, יש לכם מבחר עצום של מצלמות כמעט ללא הגבלה, אך אם תרצו להתקין אותה בתנאי תאורה עמומים או משתנים, תידרשו לבחור מצלמה ייחודית בעלת רגישות גבוהה לאור.

אם אתם רוצים להתקין את המצלמה בסיבה חיצונית, אתם צריכים לבחור מצלמת אבטחה בעלת עמידות לתנאי מזג האוויר קיצוניים.

אם אתם רוצים לצלם מיקום ספציפי אחד, מצלמה נייחת תתאים לכם, אך אם אתם רוצים להקיף שטח גדול יותר, תידרשו להתקין מצלמת אבטחה ממונעת, מצלמה אשר מסוגלת להטות את העדשה לצדדים שונים ולהתאים לכל צד את מיקוד העדשה.

אם אתם רוצים לצפות מרחוק על הנעשה בבית שלכם, כדאי לכם לרכוש מצלמה אשר מחוברת לרשת האינטרנט. מצלמה כזו אינה רק מקליטה את התמונות, אלא מאפשרת להעיר אותן בזמן אמת למוקד השמירה או לכל מקום אחר שתבחרו.

 

כמה עולה התקנה של מצלמה לבית?

מחיר מצלמות האבטחה לבית נקבע בהתאם לשלושה גורמים עיקריים, סוג המצלמה ומספר המצלמות הנדרש, מערכת הקלטה – האם הצילומים יוקלטו או לא ומחיר ההתקנה.

  • המחיר הממוצע של מצלמה בסיסית נע בין שלוש מאות וחמישים שקלים לארבע מאות שקלים.

 

  • מצלמת אינפרא אדום, הקולטת היטב תמונות גם בחשיכה, מייקרת את המחיר בעשרה עד שלושים אחוז בממוצע.

 

  • מצלמת אנטי ונדל, מצלמה ממוגנת, מייקרת את המחיר בעשרים עד ארבעים אחוז.

 

  • מצלמה ממונעת עולה בממוצע בין שלושת אלפים וחמש מאות שקלים לחמשת אלפי שקלים.

אנו ב “מצלמות אבטחה” מחויבים למחירים הוגנים ונותנים אחריות על כל מצלמה ועל ההתקנה.

מהתחום