מצלמות אבטחה לבתי אבות

  • ראשי
  • /
  • מצלמות אבטחה לבתי אבות

המחשבה כי האנשים היקרים לנו עלולים להיות חשופים לפגיעות, להתעללות או אפילו לטיפול לא הולם, מדירה שינה מעיני רבים.

כדי לשמור על ההורים ולהיות בטוחים שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר בערוב ימיהם מומלץ להתקין בבתי אבות מצלמות אבטחה.

חברת “ישראל ישראלי”, החברה המובילה בתחום מצלמות האבטחה, שוקדת כבר למעלה משלושה עשורים על הענקת פתרונות אבטחה מתאימים לכל מקום ולכל גיל.

אנו מכירים את כל סוגי המצלמות הקיימות בשוק, מתעדכנים כל הזמן בחידושים הטכנולוגיים המובילים בשוק כדי להעניק ללקוחות שלנו את המענה האיכותי ביותר המותאם באופן אישי לצרכים שלהם. הודות לאיכות המצלמות, לטיב השירות, לניסיון  ולידע הרב שרכשנו במשך למעלה משלושים שנים בתחום, חברת “ישראל ישראלי” צברה מוניטין מצוין ונמצאת בראש טבלת החברות המובילות בשוק בתחום המצלמות.

מצלמות אבטחה בבית אבות – מה אומר החוק?

הצבת מצלמות אבטחה מותרת רק בשטחים ציבוריים ובמקומות שלא יפגעו בצנעת הפרט. ולכן, ברוב בתי האבות המצלמות מותקנות בשטחים הציבוריים, בלובי, בחדר האוכל, בכניסה לבניין או בגינה.

לאחרונה העבירה הכנסת בקריאה טרומית הצעת חוק לחייב בתי אבות סיעודיים להציב מצלמות אבטחה גם בחדרים עקב ריבוי מעשי ההתעללות של קשישים חסרי ישע. הצבת מצלמה בחדרים הפרטיים מותנית באישור של הדייר או באישור של המשפחה והיא צריכה להיות מתועדת בטופס הסכמה. דיירים שאינם מעוניינים בהצבת מצלמות בחדרם, רשאים להתנגד ועל הנהלת בית האבות לקבל את ההתנגדות.

מדריך התקנה

מצלמות אבטחה לבתי אבות
זמן נדרש לביצוע: 30 דקות
כדי לשמור על ההורים ולהיות בטוחים שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר בערוב ימיהם מומלץ להתקין בבתי אבות מצלמות אבטחה.
חומרים נדרשים:
סנסורים לזיהוי תנועה
כיסוי לעדשות מצלמה
מצלמות אבטחה CCTV
דיבלים
ברגי גמבו
מקדחה
מברגה

icon

יש לאתר מקומות ייעודים שהם יישבו ויושמו המצלמות לפני התקנתם

icon

לאחר בחירת המיקום יש להתקין את המצלמות תוך כדי שהם פונות לאיזור אותו אנו רוצים לכסות

icon

התקנת חיישני תנועה ואור על מנת לזהו תנועה במקום לא רצוי וצילומה במקה הצורך

icon

יש לחבר את כל המצלמות לIP ייעוד על מנת שנוכל לחבר אליו מערכות סגורות ונמנע פריצה מבחוץ

icon

לאחר כל החיבורים יש להתחבר לטלויזה אחת במעגל סגור שבו נוכל לראות לצלם ולתעד כל פעולה שמתרחשת אל מול המצלמות בכל שעה שנבחר

מצלמות אבטחה בבית אבות – כן או לא? כן!

השהייה בבית אבות, הרחק מהמשפחה, עלולה לזמן סיכונים רבים לביטחונם של הדיירים. חברת י”שראל ישראלי” מתקינה כבר שנים רבות מצלמות בבי אבות ובכך מסייעת לשמירה על ביטחונם של הדיירים. מצלמות אבטחה עוקבות אחרי הטיפול בדיירי בית האבות, ואם אחד הדיירים אינו מקבל את הטיפול הטוב ביותר, אפשר לגלות זאת באמצעות מצלמה.  המצלמה תוכיח כי הייתה התרשלות של המטפל בקשיש, התרשלות שגרמה להזנחה ולהידרדרות במצבו.

חשוב לדעת: כאשר התקנת המצלמה מתבצעת בהסכמה הדיירים, הצילומים והקלטות מהווים ראיות בבית המשפט.

התקנת מצלמת בטיחות בבתי אבות צריכה להיות גם אינטרס של הנהלת המוסד. באמצעות המצלמה אפשר יהיה לאתר גנבים, גנבים מבחוץ שהצליחו לחדור אל המוסד, וגרוע יותר, גנבים מאנשי הצוות כמו גננים, עובדי הדברה, מנקים ועוד.

מעקב באמצעות מצלמות האבטחה יסייע לגלות קשיש שנפל בחדרו, אך אינו מסוגל להזעיק עזרה מסיבות שונות. לא אחת, מצלמות האבטחה אפשרה גילוי של סימנים מוקדמים המעידים על חוסר יציבות ומנעה נפילות מסוכנות של הדיירים.

מצלמות האבטחה יכולות לסייע באיתור עובדים לא מתאימים. באמצעות המצלמה נוכל לדעת האם המנקה אבן מנקה יסודי את החלל המצולם, האם המטפל הסיעודי מעניק את הטיפול הטוב ביותר ועוד.

מצלמות האבטחה יאפשרו להנהלת בית האבות לעקוב אחרי הטמעת הנהלים, לזהות את העובדים שאינם מצייתים לנהלים, אך מנגד גם לאתר את העובדים המצטיינים.

מערכת מצלמות האבטחה מהווה גם הגנה על בית האבות בכללותו. באמצעות המצלמות אפשר לעקוב אחרי האנשים הנכנסים לבית האבות ולמנוע כניסה של אנשים זרים לא רצויים.

יש שני סוגים של מצלמות אבטחה, מצלמת אבטחה גלויה ומצלמת אבטחה סמויה. באיזו מצלמה לבחור, זה תלוי במטרה. אם אתם חושדים כי המטופל עובר התעללות ואתם רוצים להוכיח זאת, בחרו במצלמות סמויות. אך אתם רוצים ליצור הרתעה שתמנע טיפול בלתי מתאים, כדאי להתקין מצלמה גלויה.

לסיכום, התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות היא אינטרס משותף הן של הדיירים והן של הנהלת המקום. באמצעות המצלמות אפשר לשפר את איכות הטיפול, את הבטיחות ואת ההגנה על הדיירים.

מהתחום