איך לבחור מצלמת אבטחה

  • ראשי
  • /
  • איך לבחור מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה תסייע לכם בשמירה על ביטחונכם האישי ועל הרכוש שלכם  ותאפשר לכם לישון טוב בלילה מתוך ידיעה שאתם, בני ביתכם , הרכוש או בית העסק שלכם מוגנים.

אבל רגע לפני שאתם רוכשים מצלמת אבטחה, בואו ללמוד איך לבחור מצלמת אבטחה.

 איך בוחרים מצלמת אבטחה לבית?

יש סוגים שונים של מצלצלות אבטחה והבחירה ביניהן תלויה בצרכים ובתקציב צוות העובדים באתר ישראל ישראלי עושה לכם סדר ונותן לכם את הכללים שיסייעו לכם לבחור את המצלמה המתאימה ביותר.

האם אתם מעוניינים בתיעוד בלבד או בשידור בזמן אמת? יש מצלמות אשר מתעדות ומקליטות את הנעשה בחלל המצולם ושומרות את המידע על כרטיס זיכרון, לעומתם יש מצלמות שמאפשרות לראות מה קורה בבית גם מרחוק, גם כשאתם לא נמצאים בבית, המצלמות הפופולאריות בשוק הן המצלמות עם האופציה לשידור מרחוק וכדי להתקין אותן יש צורך בחיבור לאינטרנט.

האם אתם זקוקים למצלמה שפועלת גם בתנאי חושך? אם אתם מסתפקים בצפייה בתנאי חושך, תוכלו להסתפק במצלמה עם מספר לדים קטן. מצלמה עם מספר לדים קטן מתאימה לבתים פרטיים שבהם רוצים לצפות בתינוק כאשר הוא ישן בחדר חשוך או לצפות בכניסה לבית כדי להיות מסוגלים להבחין בפורצים או באנשים זרים אחרים הנכנסים אל הבית לצפות בחדרי בקרה, במחסנים ועוד. מצלמה בתנאי חושך מסוגלת לזהות אנשים וחפצים והיא אפקטיבית גם בשעות החשיכה.

כאשר אתם רוצים ללכוד מספרים קטנים כמו מספרי רכב או לזהות פנים של אנשים, כדאי לבחור במצלמה עם רזולוציה גבוהה.

מצלמה ממונעת היא מצלמה המתאימה לארגונים ולעסקים המעוניינים לצפות במתרחש כל הזמן און ליין. המצלמה הממונעת מסוגלת להסתובב בשלוש מאוד שישים מעלות ובעזרת הזום להתרחק ולהתקרב .המחיר של המצלמה הממונעת גבוה מאוד יחסית למצלמות האחרות  בשוק,  ואם אין לכם את התקציב המתאים תוכלו להתקין מספר מצלמות רגילות שיפנו לכיוונים שונים.

מצלמה נסתרת מתאימה לגני ילדים ולבתים פרטים ולמקומות נוספים שבהם רוצים לעקוב אחרי עבודת המטפלים. המחיר של המצלמה הנסתרת אינו גבוה, אך ההתקנה שלה מורכבת והיא מייקרת את המחיר. במקומות רבים מעדיפים לשלב מצלמות נסתרות עם מצלמות גלויות כשלכל סוג של מצלמה נועד תפקיד שונה. המצלמה הגלויה נועדה כדי ליצור הרתעה ואילו תפקיד המצלמה הנסתרת הוא לתעד את הנעשה בחלל המצולם.

מצלמה ממוגנת היא מצלמה שאותה מתקינים במקומות שבהם יש חשש למקרי אלימות, לוונדליזם ובאזורים שבהם קיימים תנאי אקלים בעייתיים. המצלמה מגיעה עם מכסה עדשה העשוי מזכוכית ממוגנת ועם קופסה, שבה נמצאת המצלמה, העשויה מאלומיניום או מכל סוג של פלדה אחר. במצלות ממוגנות משתמשים בעיקר בשדות, ברפתות, בגדרות של מערכת הביטחון ובמקומות פתוחים אחרים.

שילוב מצלמות אבטחה במערכות של בית חכם ועסק חכם.  בית או עסק חכם הם מקומות  בעלי מערכות שליטה ממוחשבת כמו שליטה על מערכת התאורה, על מיזוג, על השקייה , על  הרמה והורדה של תריסים ועוד כאשר את המערכות האלו אפשר להפעיל בעזרת בקרים מהמחשב או מהטלפון החכם. מצלמות אשר משתלבות במערכות של הבית והעסק החכם אלו מצלמות  חכמות מאוד ויקרות אשר מחוברות לסנסורים שונים הנשלטים מרחוק.

את מצלמות האבטחה אפשר לבחור לפי סוג התקשורת שלהן ולפי הצורה החיצונית שלהן. יש מערכות אבטחה קוויות ויש מצלמות אלחוטיות. מצלמות קוויות הן מצלמות שהמתח מועבר אליהם באמצעים כבלים ומצלמות אלחוטיות הן מצלמות שהמתח מועבר אליהן  באמצעות סוללות או פאנל סולארי הצמוד אליהן והן מעבירות את התמונה באמצעות האינטרנט.

יש מצלמות בצורות שונות, יש מצלמות בצורת כיפה, יש מצלמות גוף, יש מצלמות צינור או מצלמות נסתרות.

 זקוקים לצלמות אבטחה ולא יודעים איזו מצלמה לבחור? תנו למומחה לבחור עבורכם את המצלמות!

אנחנו ב “מצלמות אבטחה” צברנו ידע וניסיון רב בהתאמת מצלמות אבטחה לכל מקום ובהתקנתן. אתם לא צריכים לשבור את הראש, לחשוב איזה מצלמה לבחור ולעתים אף לעשות טעויות. אנו מכירים את כל סוגי המצלמות, את היתרונות שלהן ואת החסרונות שלהן. צוות העובדים שלנו כבר התקין אינספור מצלמות ללקוחות מרוצים, הוא ידע גם להתאים עבורכם את המצלמה שתענה על כל הדרישות ועל כל הציפיות שלכם.

 

 

 

מהתחום