התקנת מצלמת אבטחה בבית עסק

  • ראשי
  • /
  • התקנת מצלמת אבטחה בבית עסק

נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי עבירות רכוש הן ממצית מהעבירות הפליליות הנעשות בישראל ורבות מהן מתרחשות בבתי עסקים. עוד מלמדים הנתונים כי ההפסדים הנגרמים לבעלי עסקים כתוצאה מעבירות שונות כמו גניבה או פריצה עשויים להגיע לתשעה אחוז, ואולי אף יותר, ממחזור העסקים של בית העסק.

 

ההגנה על בית העסק, על העובדים, על הלקוחות ועל הרכוש היא חובה! חברת “ישראל ישראלי” מתמחה בתכנון מערכות אבטחה לבית העסק. אנו נדע להציע לכם את המצלמות האיכותיות והמתאימות לכם ביותר, לבחור היכן להציב אותן כך שהן יעניקו את הכיסוי המרבי ולהעניק לכם את הביטחון וההגנה הנדרשים.

אנו מתמחים במצלמות אבטחה כבר למעלה משלושים שנה, אני מציעים את המצלמות הטובות ביותר והמובילות בעולם ומחויבים למתן שירות מקצועי ואדיב, לעמידה בלוח הזמנים ולמחירים אטרקטיביים.

למה חשוב גם לכם להתקין מצלמות בבית העסק?

כאשר אנו מדברים על גניבת רכוש בבתי עסקים מיד עולה במוחנו האסוציאציה של גנבים רעולי פנים החודרים אל בית העסק באישון לילה. אך, שימו לב, מחצית מהגניבות בבתי עסקים מתבצעות על ידי צוות העובדים בעסק , שליש מהגניבות נעשות על ידי הלקוחות ורק מיעוט גניבות מתבצע על ידי אנשים זרים. מצלמות אבטחה שיותקנו במקומות אסטרטגיים בבית העסק שלכם יאפשרו לכם לעקוב ולגלות מי גונב את הסחורה שלכם ויסייעו לכם למזער עד למינימום את הנזקים ואת ההפסדים.

באמצעות המצלמות תוכל לעקוב אחרי העבדים בעסק, אחרי ההתנהגות שלהם ואחרי ההתנהגות של הלקוחות שלכם הנמצאים במתחם העסק שלכם.

באמצעות המצלמות תוכלו לפקח על הספקים, על העובדים ולעקוב אחרי מוקדי האחסון של הסחורה.

המצלמות המותקנות בבית העסק יביאו להרתעה, להרתעה של פורצים ולהרתעה של עובדים. הנתונים שאספנו במשך שלושים שנות עבודה בתחום מלמדים כי במקומות שבהם הותקנו מצלמות מספר הפריצות והגנבות ירד באופן דרסטי. ובנוסף, כאשר העובדים יודעים  כי בבית העסק מותקנות מצלמות, הם עובדים טוב יותר ותפוקת העבודה עולה.

מצלמות אבטחה יאפשרו ללקוחות של בית העסק להרגיש בטוחים מתוך ידיעה שבעל העסק עושה הכול כדי לשמור על בטיחותם.

מצלמות אבטחה יאפשרו לבעלי העסק לדעת בכל רגע נתון מה קורה בעסק שלהם, גם כאשר הם לא נמצאים בו.

מצלמות אבטחה הן עבודה של מומחים!

שוק מצלמות האבטחה הוא שוק פרוץ ולא כל מי שמציע שיווק והתקנה של מצלמות אבטחה הוא מומחה בתחום.

כדי להתקין מצלמה שתניב את התוצאות הרצויות לדעת מהו אזור הכיסוי הרצוי ואיך אפשר לכסות אותו באמצעות המצלמה.

טיפ שלנו: האזורים המומלצים לכיסוי בבתי עסקים הם דרכי הגישה למבנה, עורף המבנה, כניסות אחוריות, כניסות של ספקים, אזורי תפעול ואם יש לכם כספת בבית העסק, מומלץ להתקין מצלמת אבטחה גם בתוך הכספת.

לבחירה של סוג המצלמה יש השפעה רבה על ההגנה והביטחון. יש סוגים שונים של מצלמות יש מצלמת אבטחה נייחת,  מצלמה ממונעת, מצלמה פנימית, מצלמה חיצונית, מצלמה גלויה או מצלמה נסתרת.

אם, לדוגמא, אתם מעוניינים במצלמה שתכסה אזורים חיצוניים חשוב לבחור מצלמה המותאמת לתנאי התאורה ולתנאי מזג האוויר בחוץ. אם תרצו לכסות חלק מסוים של החלל, כניסה או חניון, כדאי לבחור במצלמה נייחת, אך אם תרצו במעקב אחרי אובייקט בשטח גדול יותר, מומלץ לבחור מצלמות אבטחה ממונעות.

אם תרצו לעקוב מרחוק אחרי הנעשה בבית העסק שלכם, כדאי לבחור מצלמה המחוברת לרשת האינטרנט ואשר מאפשרת גישה למקום או למוקד השמירה באמצעות מחשב מרוחק או טלפון חכם.

צברנו ניסיון וידע רב בתחום, נשמח להעמיד אותם לשירותכם!

מהתחום